7ο ΑΠΕΙΡΟ ΤΟΥ ΝΟΥ 1ο ΠΡΩΤΟ ΑΝΤΙΡΡΟΠΟ ΑΠΕΙΡΟ ΤΟΥ ΝΟΥ
ΚΑΙ 7Ο ΕΒΔΟΜΟ ΣΤΗΝ ΣΕΙΡΑ ΤΩΝ ΑΠΕΙΡΩΝ ΤΟΥ ΝΟΥ, ΑΝΑΠΤΥΣΣΕΤΑΙ ΣΕ ΚΑΘΕΤΗ ΘΕΣΗ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΟΛΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΜΕΣΟΤΗΤΑΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΝΟΥ,
ΟΠΩΣ:
ΟΠΟΥ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΤΟ 7Ο ΕΒΔΟΜΟ ΑΝΤΙΡΡΟΠΟ ΑΠΕΙΡΟ ΤΟΥ ΝΟΥ ΠΟΥ ΑΝΑΠΤΥΣΣΕΤΑΙ ΚΑΘΕΤΑ ΣΤΗΝ ΜΕΣΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΑΠΟΛΥΤΟΥ ΝΟΥ 1 ΕΝΑ
ΚΑΙ Η ΣΥΝΘΕΣΗ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΑΠΕΙΡΟΥ ΑΥΤΟΥ ΑΝΑΠΤΥΣΣΕΤΑΙ ΩΣ ΕΞΗΣ:
ΠΟΥ ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΦΩΣ,
ΠΡΩΤΑ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΧΩΡΟΣ ΚΑΙ Ο ΧΩΡΟΣ
ΕΙΝΑΙ Η ΙΔΙΑ Η ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ,
ΠΟΥ ΔΙΝΕΙ ΕΝΤΟΛΗ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΝΟΥΣ,
ΑΡΑ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΦΩΣ ΕΙΝΑΙ ΗΔΗ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΜΕΣΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΝΟΥ
ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ 7ΟΥ ΕΒΔΟΜΟΥ ΑΠΕΙΡΟΥ ΤΟΥ ΝΟΥ.
ΣΤΟ 2ο ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΑΠΕΙΡΟΥ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΦΩΣ-ΧΡΟΝΟΣ ΣΤΗΝ ΜΕΣΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΝΟΥ, ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΟΤΙ ΑΝΤΙΣΤΡΕΦΕΤΑΙ ΤΟ ΦΩΣ ΠΡΩΤΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ Ο ΧΡΟΝΟΣ.
ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΤΟ 7Ο ΕΒΔΟΜΟ ΑΠΕΙΡΟ ΤΟΥ ΝΟΥ ΜΑΣ ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΗΝ ΑΠΕΙΡΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ.
ΠΟΥ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΤΟ ΦΩΣ ΘΑ ΕΚΔΗΛΩΝΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΠΡΟΒΑΛΛΕΙ ΤΙΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΤΟΥ ΣΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ, ΟΠΟΥ ΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ
ΑΝΟΙΓΟΥΝ ΤΟΥΣ ΧΡΟΝΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ ΧΡΟΝΙΚΑ
ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ ΧΡΟΝΟΔΙΑΣΤΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΑΧΡΟΝΟΥ ΧΡΟΝΟΥ
ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥΣ, ΤΗΣ ΑΘΑΝΑΤΗΣ ΧΡΟΝΙΚΗΣ ΖΩΗΣ ΤΟΥΣ
ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΟΛΙΚΟ ΑΠΟΛΥΤΟ ΧΡΟΝΟ 1 ΕΝΑ.
ΑΡΑ, ΤΟ ΚΑΘΕ ΑΠΕΙΡΟ ΤΟΥ ΝΟΥ ΜΑΣ ΔΕΙΧΝΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΒΑΣΗ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗ
ΤΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΤΩΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΩΝ ΤΟΥ.
ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΜΠΕΡΙΕΧΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΟΛΙΚΗ ΣΥΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΔΟΜΗ ΤΟΥ 7ΟΥ ΕΒΔΟΜΟΥ ΑΠΕΙΡΟΥ ΤΟΥ ΝΟΥ, ΣΤΗΝ ΟΛΙΚΗ ΟΛΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΜΕΣΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΝΟΥ.
8ο ΟΓΔΟΟ ΑΠΕΙΡΟ ΤΟΥ ΝΟΥ 2ο ΔΕΥΤΕΡΟ ΑΝΤΙΡΡΟΠΟ ΑΠΕΙΡΟ ΤΟΥ ΝΟΥ
ΚΑΙ ΤΟ 8ο ΟΓΔΟΟ ΑΠΕΙΡΟ ΤΟΥ ΝΟΥ ΤΗΣ ΟΛΟΤΗΤΑΣ ΜΟΝΑΔΑΣ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΜΕΣΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΝΟΥ, ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΟΡΙΖΟΝΤΙΑ ΣΤΑΣΗ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΟΛΙΚΗΣ ΟΛΟΤΗΤΑΣ
ΤΗΣ ΜΕΣΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΝΟΥ, ΟΠΩΣ ΤΟ ΔΕΙΧΝΟΥΜΕ:
ΔΙΑΠΙΣΤΩΝΟΥΜΕ ΟΤΙ ΤΟ 8ο ΟΓΔΟΟ ΑΠΕΙΡΟ ΑΝΑΠΤΥΣΣΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΜΕΣΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΝΟΣ ΚΟΙΝΟΥ ΣΗΜΕΙΟΥ ΕΝΩΣΗΣ ΤΟΥ,
ΟΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΚΑΘΕΤΗ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΜΕΣΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΟΛΙΚΗΣ ΟΛΟΤΗΤΑΣ
ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΜΕΣΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΝΟΥ.
ΟΠΟΥ Η ΜΕΣΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΝΟΥ ΤΩΡΑ, ΕΙΝΑΙ ΟΡΙΖΟΝΤΙΑ ΣΤΟ 8ο ΟΓΔΟΟ ΑΠΕΙΡΟ ΤΟΥ ΝΟΥ.
ΑΡΑ, ΣΥΣΤΗΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΔΟΜΕΙΤΑΙ Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ 8ΟΥ ΟΓΔΟΟΥ ΑΠΕΙΡΟΥ
ΑΠΟ 2 ΔΥΟ ΜΕΣΟΤΗΤΕΣ, ΤΗΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΚΑΘΕΤΗ ΜΕΣΟΤΗΤΑ ΟΠΟΥ ΕΙΝΑΙ:
ΟΠΟΥ ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΣΤΗΝ:
1Η ΠΡΩΤΗ ΟΛΟΤΗΤΑ ΤΟΥ 8ΟΥ ΟΓΔΟΟΥ ΑΠΕΙΡΟΥ ΧΡΟΝΟΣ-ΝΟΥΣ-ΦΩΣ,
ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΗΝ ΣΕΙΡΑ ΣΥΣΤΑΣΗΣ ΔΟΜΗΣ ΤΗΣ ΕΚΤΕΛΕΣΗΣ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ
ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ ΤΗΣ ΑΡΧΗΣ ΤΩΝ ΑΡΧΩΝ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΑΡΧΙΚΗΣ ΑΡΧΗΣ ΕΛΛΑΝΙΑΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ.
ΣΤΟ 2Ο ΔΕΥΤΕΡΟ ΜΕΡΟΣ ΟΛΟΤΗΤΑ ΤΡΙΑΔΑ ΠΑΛΙ ΤΟΥ 8ΟΥ ΟΓΔΟΟΥ ΑΠΕΙΡΟΥ, ΔΙΑΠΙΣΤΩΝΟΥΜΕ ΟΤΙ ΤΟ ΦΩΣ ΚΑΙ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΑΝΤΙΣΤΡΑΦΗΚΑΝ.
ΠΟΥ ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΕΠΕΙΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΟΜΗΣΗ ΤΗΣ ΑΡΧΗΣ,
ΤΟ ΦΩΣ, ΠΟΥ ΕΚΤΕΛΕΙ ΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΕΛΛΑΝΙΑ ΘΕΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ,
ΕΧΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΟΛΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΤΟΝ ΝΟΥ ΤΟΥ ΝΟΥ ΚΑΙ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ
ΚΑΙ ΔΟΜΕΙΤΑΙ Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ 8ΟΥ ΟΓΔΟΟΥ ΑΠΕΙΡΟΥ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΜΕΣΟΤΗΤΑ
ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΤΟΥ ΑΠΟΛΥΤΟΥ ΝΟΥ, ΟΠΩΣ:
ΟΠΟΥ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΤΗΝ ΟΡΙΖΟΝΤΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ 8ΟΥ ΟΓΔΟΟΥ ΑΠΕΙΡΟΥ
ΣΤΗΝ ΜΕΣΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΝΟΥ:
ΑΡΑ, ΔΙΑΠΙΣΤΩΝΟΥΜΕ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΟΤΙ ΧΡΟΝΟΣ-ΦΩΣ:
ΣΤΗΝ 1Η ΠΡΩΤΗ ΟΛΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΣΥΝΘΕΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΗΔΗ ΜΟΝΑΔΑ 1 ΕΝΑ,
ΟΠΟΥ Η ΣΤΑΣΗ ΤΟΥΣ ΔΗΛΩΝΕΙ ΟΤΙ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΦΩΣ.
ΣΤΗΝ 2Η ΔΕΥΤΕΡΗ ΟΛΟΤΗΤΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΗ ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΗ
ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΙΣΟΖΥΓΙΑΣ ΤΗΣ ΣΥΖΥΓΙΑΣ ΤΟΥΣ,
ΟΠΟΥ ΦΩΣ-ΧΡΟΝΟΣ ΜΑΣ ΔΗΛΩΝΕΙ ΟΤΙ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
ΤΟ ΦΩΣ ΕΙΝΑΙ ΗΔΗ ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΧΡΟΝΟ.
ΚΑΙ ΟΙ 2 ΔΥΟ ΑΥΤΕΣ ΑΡΧΙΚΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ ΚΩΔΙΚΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΕΣ ΣΤΑΣΕΙΣ, ΣΥΣΤΗΝΟΥΝ ΤΗΝ ΠΑΝΙΕΡΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΤΟΥΣ ΘΕΙΑ ΔΡΑΣΗ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΠΑΝΩ
ΣΤΗΝ ΟΛΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΜΕΣΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΝΟΥ,
ΓΙΑ ΤΗΝ ΘΕΙΑ ΑΠΕΙΡΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ 8ΟΥ ΟΓΔΟΟΥ ΑΠΕΙΡΟΥ ΤΟΥ ΑΠΟΛΥΤΟΥ ΝΟΥ 1 ΕΝΑ ΚΑΙ 2ΟΥ ΔΕΥΤΕΡΟΥ ΑΝΤΙΡΡΟΠΟΥ ΑΠΕΙΡΟΥ ΤΟΥ ΝΟΥ.
ΤΩΡΑ, ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΤΑ 4 ΤΕΣΣΕΡΑ ΑΝΤΙΡΡΟΠΑ ΑΠΕΙΡΑ ΤΟΥ ΝΟΥ ΠΟΥ ΑΝΑΠΤΥΣΣΟΝΤΑΙ
ΣΤΙΣ 2 ΔΥΟ ΟΛΟΤΗΤΕΣ ΤΗΣ ΟΛΙΚΗΣ ΟΛΟΤΗΤΑΣ ΜΟΝΑΔΑΣ Ι ΤΟΥ ΖΕΥΓΟΥΣ
ΤΗΣ ΜΕΣΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΝΟΥ, ΟΠΟΥ ΑΝΑΠΤΥΣΣΟΝΤΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ
ΤΩΝ 2 ΔΥΟ ΟΜΟΡΡΟΠΩΝ ΑΠΕΙΡΩΝ ΤΗΣ ΜΕΣΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΝΟΥ,
ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΘΑ ΔΕΙΞΩ
ΚΑΙ ΘΑ ΑΝΑΛΥΣΟΥΜΕ ΕΝΑ-ΕΝΑ ΤΑ 4 ΤΕΣΣΕΡΑ ΑΥΤΑ ΑΝΤΙΡΡΟΠΑ ΑΠΕΙΡΑ,
ΑΡΧΙΖΟΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΟ 1Ο ΠΡΩΤΟ ΑΝΤΙΡΡΟΠΟ ΑΠΕΙΡΟ ΤΗΣ 1ΗΣ ΠΡΩΤΗΣ ΟΛΟΤΗΤΑΣ
ΤΗΣ ΜΕΣΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΝΟΥ ΚΑΙ ΤΟ 9Ο ΕΝΑΤΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟ ΑΠΕΙΡΟ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΤΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΟΛΙΚΗ ΟΛΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΜΕΣΟΤΗΤΑΣ
ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΤΟΥ ΑΠΟΛΥΤΟΥ ΝΟΥ 1 ΕΝΑ.
9ο ΕΝΑΤΟ ΑΝΤΙΡΡΟΠΟ ΑΠΕΙΡΟ ΤΗΣ ΜΕΣΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΝΟΥ
ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΠΕΙΡΟ, ΣΤΗΝ ΣΥΝΘΕΣΗ ΚΑΙ ΣΥΣΤΑΣΗ ΤΟΥ,
ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΤΗΝ ΜΙΑ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΤΟΥ ΠΛΕΥΡΑ ΝΑ ΕΦΑΠΤΕΤΑΙ ΟΛΗ ΜΕ ΤΗΝ ΜΕΣΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΝΟΥ, ΟΠΟΥ ΑΥΤΗ Η ΠΛΕΥΡΑ ΤΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΥ ΑΠΕΙΡΟΥ
ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΙΔΙΑ Η ΑΤΟΜΙΚΗ ΜΕΣΟΤΗΤΑ ΤΟΥ.
ΕΤΣΙ, Η ΙΕΡΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΣΥΝΘΕΣΗ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ:
ΑΡΑ, Ο ΑΠΟΛΥΤΟΣ ΧΡΟΝΟΣ 1 ΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΗΔΗ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΜΕΣΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΝΟΥ.
ΟΠΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΕΣΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΝΟΥ, ΧΡΟΝΟΣ ΚΑΙ ΝΟΥΣ ΕΙΣΕΡΧΟΝΤΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΦΩΣ, ΟΠΟΥ ΕΠΕΙΤΑ, ΤΟ ΦΩΣ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΤΗΝ ΞΑΝΑΠΕΡΝΑΕΙ
ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΕΣΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΝΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΤΕΡΕΩΝΕΙ ΣΤΟΝ ΧΡΟΝΟ
ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΜΝΗΜΕΣ ΤΟΥ ΑΠΟΛΥΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ 1 ΕΝΑ.
ΟΠΟΥ ΟΙ ΜΝΗΜΕΣ ΑΥΤΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΠΕΙΡΟ ΝΟΥ ΚΑΙ ΕΡΓΑ
ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΤΟΥ ΑΠΟΛΥΤΟΥ ΝΟΥ 1 ΕΝΑ.
10ο ΔΕΚΑΤΟ ΑΝΤΙΡΡΟΠΟ ΑΠΕΙΡΟ ΤΗΣ ΜΕΣΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΝΟΥ ΚΑΙ ΤΟ 2Ο ΔΕΥΤΕΡΟ
ΤΗΣ 4 ΤΕΤΡΑΔΑΣ ΤΩΝ 4 ΤΕΣΣΑΡΩΝ ΑΝΤΙΡΡΟΠΩΝ ΑΠΕΙΡΩΝ ΤΟΥ ΝΟΥ,
ΟΠΟΥ ΤΟ 10ο ΔΕΚΑΤΟ ΑΝΤΙΡΡΟΠΟ ΑΠΕΙΡΟ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΟ ΚΑΙ ΟΜΟΙΟ,
ΙΣΟ ΜΕ ΤΟ 9ο ΕΝΑΤΟ ΑΠΕΙΡΟ, ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΟ ΟΜΩΣ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟ 10ο ΑΠΕΙΡΟ.
ΟΠΟΥ ΤΟ 10ο ΔΕΚΑΤΟ ΚΑΙ ΤΟ 9ο ΕΝΑΤΟ ΑΠΕΙΡΟ ΟΛΟΚΛΗΡΩΝΟΥΝ
ΤΗΝ ΟΛΙΚΗ ΟΛΟΤΗΤΑ ΜΟΝΑΔΑ Ι ΤΟΥΣ ΤΩΝ 2 ΔΥΟ ΟΜΟΡΡΟΠΩΝ ΑΠΕΙΡΩΝ ΤΟΥΣ,
ΑΛΛΑ ΚΛΕΙΔΩΝΟΥΝ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΚΟΙΝΟ ΣΗΜΕΙΟ ΚΑΙ ΤΑ 2 ΔΥΟ ΤΟΥΣ ΑΠΕΙΡΑ,
ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΤΟΥΣ ΙΣΟΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΗΣ ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥΣ
ΣΤΗΝ ΟΛΙΚΗ ΟΛΟΤΗΤΑ ΜΟΝΑΔΑ Ι ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΝΟΥ,
ΣΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΜΕΣΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΑΠΟΛΥΤΟΥ ΝΟΥ 1 ΕΝΑ.
ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΣΕ ΣΧΗΜΑ ΤΟ 10ο ΔΕΚΑΤΟ ΑΠΕΙΡΟ ΤΟΥ ΝΟΥ
ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ,
ΟΠΩΣ
ΑΡΑ, ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΟΤΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΑΣΗ ΤΟ 10ο ΑΠΕΙΡΟ ΤΟΥ ΝΟΥ,
Η ΣΥΝΘΕΣΗ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ
ΚΑΙ ΔΙΑΠΙΣΤΩΝΟΥΜΕ ΟΤΙ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΕΙΣΕΡΧΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΜΕΣΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΝΟΥ
ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΤΙΘΕΤΗ ΘΕΣΗ ΚΑΙ ΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΠΟΥ ΔΙΑΤΗΡΕΙ ΣΤΗΝ ΜΕΣΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΝΟΥ.
ΚΑΙ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΚΑΙ Η ΜΕΣΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΝΟΥ ΕΙΣΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΦΩΣ
ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΤΙΘΕΤΗ, ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΗ ΘΕΣΗ ΚΑΙ ΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΦΩΣ
ΠΟΥ ΔΙΑΤΗΡΕΙ ΣΤΗΝ ΟΛΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΜΕΣΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΝΟΥ,
ΚΛΕΙΔΩΝΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΟΛΙΚΗ ΤΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ,
ΤΟ 10ο ΔΕΚΑΤΟ ΑΠΕΙΡΟ ΤΟΥ ΝΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΛΙΚΗ ΟΛΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΜΟΝΑΔΟΣ Ι
ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΜΕΣΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΝΟΥ.
ΔΙΑΠΙΣΤΩΝΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΟΤΙ ΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΚΕΝΑ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΑ ΑΛΛΑ ΙΣΑ, ΟΜΟΙΑ, ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΑ ΑΠΕΙΡΑ.
ΚΑΙ ΔΙΑΠΙΣΤΩΝΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΠΩΣ Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ
ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΟΤΕ ΚΕΝΑ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΠΕΡΙΤΤΑ. ΤΑ ΚΕΝΑ
ΚΑΙ Ο,ΤΙΔΗΠΟΤΕ ΠΕΡΙΤΤΟ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΑΣΙΑΣ.
ΚΑΙ ΤΑ 2 ΔΥΟ ΤΟΥΣ, ΚΕΝΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΤΤΑ, ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΣΤΑΤΙΚΑ
ΚΑΙ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΑΠΟΣΤΑΣΙΑΣ.
Η ΕΛΛΑΝΙΑ ΘΕΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΟΤΕ ΚΕΝΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΤΤΑ.
ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΣΤΗΝ ΑΠΟΛΥΤΗ ΑΛΗΘΙΝΗ ΑΚΡΙΒΕΙΑ
ΚΑΙ ΠΑΝΙΕΡΗ ΙΣΟΖΥΓΙΑ ΤΟΥ ΜΟΝΑΔΙΚΟΥ ΑΛΗΘΙΝΟΥ ΠΑΝΙΕΡΟΥ ΘΕΙΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ
ΤΗΣ ΕΛΛΑΝΙΑΣ ΘΕΙΑΣ 9 ΕΝΝΕΑΣ ΑΛΗΘΙΝΗΣ ΜΟΝΑΔΙΚΗΣ
ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑΚΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΜΑΣ, ΟΠΩΣ ΑΛΛΩΣΤΕ ΜΑΣ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ
ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΦΑΣΜΑ ΤΗΣ ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΣΠΑΣΗΣ ΜΑΣ
ΜΕ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΠΕΙΡΩΝ ΤΗΣ ΟΛΙΚΗΣ ΜΕΣΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΝΟΥ.
11ο ΕΝΔΕΚΑΤΟ ΑΝΤΙΡΡΟΠΟ ΑΠΕΙΡΟ ΤΗΣ ΜΕΣΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΝΟΥ ΚΑΙ ΤΟ 3Ο ΤΡΙΤΟ ΑΝΤΙΡΡΟΠΟ ΑΠΕΙΡΟ ΤΗΣ 4 ΤΕΤΡΑΔΑΣ ΤΩΝ 4 ΤΕΣΣΑΡΩΝ ΑΝΤΙΡΡΟΠΩΝ ΑΠΕΙΡΩΝ ΤΟΥ ΝΟΥ, ΠΟΥ ΑΝΑΠΤΥΣΣΕΤΑΙ ΣΤΗΝ 2Η ΔΕΥΤΕΡΗ ΟΛΟΤΗΤΑ ΤΗΣ 2 ΔΥΑΔΑΣ ΜΟΝΑΔΑΣ Ι
ΤΗΣ ΜΕΣΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΝΟΥ,
ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΘΑ ΔΕΙΞΟΥΜΕ:
ΚΑΙ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΤΗΝ ΣΥΝΘΕΣΗ ΚΑΙ ΣΥΣΤΑΣΗ ΤΟΥ 11ΟΥ ΕΝΔΕΚΑΤΟΥ ΑΠΕΙΡΟΥ ΤΟΥ ΝΟΥ ΝΑ ΔΟΜΕΙΤΑΙ ΜΕ:
ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ 11ΟΥ ΕΝΔΕΚΑΤΟΥ ΑΠΕΙΡΟΥ ΤΟΥ ΝΟΥ, ΔΙΑΠΙΣΤΩΝΟΥΜΕ ΟΤΙ ΔΟΜΕΙΤΑΙ ΜΕ ΑΡΙΣΤΕΡΟΣΤΡΟΦΗ ΤΡΟΧΙΑ.
ΤΟ ΦΩΣ ΕΙΣΕΡΧΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΟΛΙΚΗ ΜΕΣΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΝΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ,
ΟΠΟΥ ΔΙΑΤΗΡΕΙΤΑΙ ΔΕΞΙΟΣΤΡΟΦΗ ΤΡΟΧΙΑ
ΣΕ ΟΛΟΝ ΤΟΝ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΜΕΣΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΝΟΥ.
ΚΑΙ Η ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΤΗΣ ΔΟΜΗΣΗΣ ΦΩΣΚΑΙ ΝΟΥ,
ΕΙΣΕΡΧΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ,
ΠΟΥ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΙ ΤΟ ΑΥΤΟ.
ΟΠΟΥ Ο ΧΩΡΟΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΕΧΕΙ ΤΟΥΣ ΧΡΟΝΟΥΣ ΤΟΥ
ΚΑΙ ΤΑ ΧΡΟΝΙΚΑ ΧΡΟΝΟΔΙΑΣΤΗΜΑΤΑ ΤΟΥ.
ΟΠΟΥ ΤΟ 11Ο ΕΝΔΕΚΑΤΟ ΑΠΕΙΡΟ ΤΟΥ ΝΟΥ ΜΑΣ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ ΤΗΝ ΒΑΣΗ ΚΑΙ ΤΑ ΘΕΜΕΛΙΑ ΤΗΣ ΣΥΣΤΑΣΗΣ ΚΑΙ ΔΟΜΗΣΗΣ ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ ΤΗΣ ΘΕΙΑΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ,
ΑΛΛΑ ΜΑΣ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΛΙΚΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΤΟΥ ΔΡΑΣΗ
ΠΟΥ ΕΚΤΕΛΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΟΛΙΚΗ ΟΛΟΤΗΤΑ ΤΩΝ 13 ΔΕΚΑΤΡΙΩΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΩΝ ΑΠΕΙΡΩΝ ΤΗΣ ΟΛΙΚΗΣ ΟΛΟΤΗΤΑΣ ΜΟΝΑΔΑΣ Ι ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΜΕΣΟΤΗΤΑΣ
ΤΟΥ ΑΠΟΛΥΤΟΥ ΝΟΥ 1 ΕΝΑ.
12ο ΔΩΔΕΚΑΤΟ ΑΝΤΙΡΡΟΠΟ ΑΠΕΙΡΟ ΤΗΣ ΜΕΣΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΝΟΥ ΚΑΙ ΤΟ 4Ο ΤΕΤΑΡΤΟ ΑΝΤΙΡΡΟΠΟ ΑΠΕΙΡΟ ΤΗΣ 4 ΤΕΤΡΑΔΑΣ ΤΩΝ 4 ΤΕΣΣΑΡΩΝ ΑΝΤΙΡΡΟΠΩΝ ΑΠΕΙΡΩΝ
ΤΗΣ ΜΕΣΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΝΟΥ, ΠΟΥ ΑΝΑΠΤΥΣΣΕΤΑΙ ΣΤΗΝ 2Η ΟΛΟΤΗΤΑ
ΤΗΣ ΟΛΙΚΗΣ ΟΛΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΔΥΑΔΑΣ ΜΟΝΑΔΑΣ Ι ΤΗΣ ΜΕΣΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΝΟΥ.
ΟΠΟΥ Η ΣΥΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΣΥΝΘΕΣΗ ΤΗΣ ΘΕΣΗΣ ΚΑΙ ΣΤΑΣΗΣ ΤΟΥ,
ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΘΕΤΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΗ ΜΕ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΚΑΙ ΣΤΑΣΗ ΤΟΥ 11ΟΥ ΕΝΔΕΚΑΤΟΥ ΑΠΕΙΡΟΥ ΤΟΥ ΝΟΥ. ΟΜΩΣ, ΚΑΙ ΤΑ 2 ΔΥΟ ΤΟΥΣ ΑΠΕΙΡΑ, 11Ο ΚΑΙ 12Ο,
ΟΛΟΚΛΗΡΩΝΟΥΝ ΤΗΝ ΕΝΩΣΗ ΤΗΣ ΟΛΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥΣ ΚΛΕΙΔΩΝΟΝΤΑΣ
ΚΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΜΟΝΑΔΑ ΤΗΣ ΑΝΤΙΘΕΤΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΤΡΕΨΙΜΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ Ι ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥΣ,
ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΚΑΘΕ 1 ΕΝΑ ΑΠΕΙΡΟ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟΝ ΤΟΥ
ΣΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ, ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΟ ΑΠΕΙΡΟ.
ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ Η ΒΑΣΗ ΚΑΙ ΤΑ ΘΕΜΕΛΙΑ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΕΙΑΣ ΤΟΥΣ. ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΟΙΝΟΥ, ΟΛΟΚΛΗΡΩΝΟΥΝ ΤΗΝ ΟΛΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ Ι ΤΗΣ ΟΛΙΚΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥΣ, ΠΟΥ ΕΜΠΕΡΙΕΧΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΟΛΙΚΗ ΟΛΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΘΕΙΑΣ ΑΠΟΛΥΤΗΣ ΑΛΗΘΙΝΗΣ ΣΥΣΤΑΣΗΣ ΚΑΙ ΣΥΝΘΕΣΗΣ ΤΗΣ ΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ Ι
ΟΛΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΘΕΙΑΣ ΠΑΝΙΕΡΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ 13 ΔΕΚΑΤΡΙΩΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΩΝ ΑΠΕΙΡΩΝ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ, ΤΗΣ ΟΛΙΚΗΣ ΟΛΟΤΗΤΑΣ ΜΟΝΑΔΑΣ Ι
ΤΗΣ ΜΕΣΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΑΠΟΛΥΤΟΥ ΝΟΥ 1 ΕΝΑ.
ΣΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΣΧΗΜΑ ΜΑΣ, ΘΑ ΕΜΦΑΝΙΣΟΥΜΕ ΤΟ 12ο ΔΩΔΕΚΑΤΟ ΑΠΕΙΡΟ
ΤΗΣ ΜΕΣΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΝΟΥ:
ΚΑΙ ΔΙΑΠΙΣΤΩΝΟΥΜΕ ΟΤΙ ΤΟ 12Ο ΔΩΔΕΚΑΤΟ ΑΠΕΙΡΟ ΤΟΥ ΝΟΥ ΠΟΥ ΑΝΑΠΤΥΣΣΕΤΑΙ
ΣΤΗΝ 2Η ΟΛΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΜΕΣΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΝΟΥ, ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΘΕΤΟ, ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΟ
ΤΗΣ ΣΥΝΘΕΣΗΣ ΚΑΙ ΤΡΟΧΙΑΣ ΤΟΥ 11ΟΥ ΕΝΔΕΚΑΤΟΥ ΑΠΕΙΡΟΥ,
ΟΠΟΥ Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ ΤΗΣ ΣΥΝΘΕΣΗΣ
ΤΟΥ 12ΟΥ ΔΩΔΕΚΑΤΟΥ ΑΠΕΙΡΟΥ ΤΟΥ ΝΟΥ ΕΙΝΑΙ:
ΚΑΙ ΔΙΑΠΙΣΤΩΝΟΥΜΕ ΟΤΙ Η ΟΛΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΦΩΣ, ΜΕ ΔΙΑΓΩΝΙΑ ΔΕΞΙΟΣΤΡΟΦΗ ΤΡΟΧΙΑ, ΕΙΣΕΡΧΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΟΛΙΚΗ ΜΕΣΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΝΟΥ,
ΑΚΟΛΟΥΘΩΝΤΑΣ ΑΡΙΣΤΡΟΣΤΡΟΦΗ ΚΙΝΗΣΗ ΕΩΣ ΤΟ 2Ο ΔΕΥΤΕΡΟ ΣΗΜΕΙΟ
ΤΗΣ ΜΕΣΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΝΟΥ.
ΚΑΙ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΠΑΛΙ ΔΙΑΓΩΝΙΑ ΔΕΞΙΟΣΤΡΟΦΗ ΚΙΝΗΣΗ,
ΟΠΟΥ ΕΙΣΕΡΧΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΝΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΣΥΣΤΑΣΗ ΤΟΥ, ΤΟ 12Ο ΔΩΔΕΚΑΤΟ ΑΠΕΙΡΟ.
ΟΤΑΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ «ΕΝΩΝΕΙ ΤΙΣ 2 ΔΥΟ ΑΚΡΕΣ ΤΟΥ»,
ΕΝΩΝΕΤΑΙ ΟΛΗ Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΑΚΟΛΟΥΘΙΑ ΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΦΩΣ,
ΠΕΡΝΩΝΤΑΣ ΠΡΩΤΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΗΝ ΜΕΣΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΝΟΥ.
ΑΡΑ, ΜΑΣ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ ΓΙΑ ΑΚΟΜΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ,
ΟΤΙ Η ΟΛΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΦΩΣ-ΧΡΟΝΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΜΕΣΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΝΟΥ, ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΜΕΣΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΤΟΥ ΑΠΟΛΥΤΟΥ ΝΟΥ 1 ΕΝΑ.
ΚΑΙ Ο,ΤΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ, ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΤΟΥ ΑΠΟΛΥΤΟΥ ΝΟΥ 1 ΕΝΑ, ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΦΩΣ ΚΑΙ ΠΡΟΒΑΛΛΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΦΩΣ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΑΠΟΛΥΤΟ ΧΡΟΝΟ 1 ΕΝΑ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ, ΟΠΟΥ Ο ΠΡΩΤΟΣ ΧΩΡΟΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΥ,
ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΣΑΡΚΙΟ ΤΟΥ.
ΤΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΣΑΡΚΙΟ ΕΙΝΑΙ Ο ΧΩΡΟΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ
ΠΟΥ Ο ΝΟΥΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ ΜΕ ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟ ΦΩΣ.
ΚΑΙ ΕΝΣΑΡΚΩΝΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΤΗΣ ΕΝΣΑΡΚΩΣΗΣ ΤΟΥ,
ΠΟΥ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΟΝ ΑΠΟΛΥΤΟ ΧΡΟΝΟ 1 ΕΝΑ, ΣΤΟΝ ΑΠΟΛΥΤΟ ΝΟΥ 1 ΕΝΑ,
ΣΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ ΦΩΣ 1 ΕΝΑ.
ΑΡΑ, ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΤΗΝ ΣΥΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΣΥΝΘΕΣΗ ΤΗΣ ΘΕΙΑΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ
ΤΟΥ 12ΟΥ ΔΩΔΕΚΑΤΟΥ ΑΝΤΙΡΡΟΠΟΥ ΑΠΕΙΡΟΥ ΤΗΣ ΟΛΙΚΗΣ ΟΛΟΤΗΤΑΣ
ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΜΕΣΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΑΠΟΛΥΤΟΥ ΝΟΥ 1 ΕΝΑ.
ΣΤΟ 13ο ΔΕΚΑΤΟ ΤΡΙΤΟ ΑΝΤΙΡΡΟΠΟ ΑΠΕΙΡΟ ΤΗΣ ΜΕΣΟΤΗΤΑΣ
ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΑΠΟΛΥΤΟΥ ΝΟΥ 1 ΕΝΑ.
ΟΠΟΥ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΑΛΛΑ ΠΡΩΤΟ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ,
13Ο ΔΕΚΑΤΟ ΤΡΙΤΟ ΑΠΕΙΡΟ ΤΟΥ ΝΟΥ, ΘΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΘΕΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΣΥΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΣΥΝΘΕΣΗ ΤΟΥ,
ΟΠΟΥ ΚΑΙ Η 1Η ΚΑΙ Η 2Η ΟΛΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ
4 ΤΕΣΣΕΡΑ ΣΗΜΕΙΑ «ΑΡΧΕΣ», ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΛΙΚΗ ΔΟΜΗ ΤΟΥΣ.
ΤΟ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΣΗΜΕΙΟ ΤΗΣ ΜΕΣΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΝΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ «ΑΡΧΗ»
ΤΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΤΟΥΣ ΣΕ ΟΛΙΚΗ ΟΛΟΤΗΤΑ ΜΟΝΑΔΑ Ι ΤΗΣ ΑΠΕΙΡΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥΣ,
ΤΟΥ ΑΠΕΙΡΟΥ ΤΟΥΣ. ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ 13ο ΔΕΚΑΤΟ ΤΡΙΤΟ ΑΠΕΙΡΟ ΤΟΥ ΝΟΥ,
ΑΝΑΠΤΥΣΣΕΤΑΙ ΚΑΙ ΣΤΑ 3 ΤΡΙΑ ΣΗΜΕΙΑ «ΑΡΧΕΣ»
ΤΗΣ ΜΕΣΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΝΟΥ,
ΟΠΩΣ
ΔΙΑΠΙΣΤΩΝΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΟΤΙ ΤΟ 13ο ΔΕΚΑΤΟ ΤΡΙΤΟ ΑΠΕΙΡΟ ΤΟΥ ΝΟΥ
ΑΝΑΠΤΥΣΣΕΤΑΙ ΚΑΙ ΣΤΑ 7 ΕΦΤΑ ΠΕΔΙΑ, ΣΗΜΕΙΑ «ΑΡΧΕΣ»
ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ ΤΗΣ 7 ΕΦΤΑΕΠΙΠΕΔΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ,
ΟΠΟΥ Η ΚΑΘΕ ΟΛΟΤΗΤΑ ΔΙΑΘΕΤΕΙ 4 ΤΕΣΣΕΡΑ ΣΗΜΕΙΑ «ΑΡΧΕΣ».
ΚΑΙ ΘΑ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΣΥΝΘΕΣΗ ΤΟΥ, ΟΠΩΣ
ΔΙΑΠΙΣΤΩΝΟΥΜΕ ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΣΥΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΣΥΝΘΕΣΗ ΤΟΥ 13ΟΥ ΑΠΕΙΡΟΥ ΤΟΥ ΝΟΥ, ΑΝΑΠΤΥΣΣΟΝΤΑΙ 2 ΔΥΟ ΕΣΤΙΕΣ ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΕΣ, ΑΝΤΙΘΕΤΕΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ,
ΠΟΥ ΚΙΝΟΥΝΤΑΙ ΠΑΝΩ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΜΕΣΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΝΟΥ,
ΤΗΣ ΟΛΙΚΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΑΠΕΙΡΩΝ ΤΟΥ.
ΟΙ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΤΡΟΧΙΕΣ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΙΣΟΜΕΤΡΙΚΕΣ, ΙΣΟΝΟΜΕΣ ΚΑΙ ΕΞΙΣΩΝΟΝΤΑΙ ΔΙΑΓΩΝΙΩΣ ΠΑΝΩ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΜΕΣΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΝΟΥ.
ΟΠΟΥ Η ΕΞΙΣΩΣΗ ΤΟΥΣ, ΤΑ ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΑ ΤΟΥΣ,
ΤΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΝΕΙ ΣΤΗΝ ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΑΚΡΙΒΗ ΟΛΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ Ι ΤΟΥΣ, ΑΚΥΡΩΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΕΛΛΕΙΨΗ Ή ΠΕΡΙΤΤΟ.
ΠΟΥ ΚΑΙ ΤΑ 2 ΔΥΟ ΑΥΤΑ, ΕΛΛΕΙΨΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΤΤΟ,
ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΣΗ, ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΕΛΕΙΑ ΑΚΡΙΒΗ
ΑΠΟΛΥΤΗ ΠΗΓΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ.
ΤΩΡΑ, ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΜΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΗ ΚΙΝΗΣΗ ΣΕ ΤΡΟΧΙΑ ΑΕΝΑΗ,
ΠΟΥ ΑΝΑΠΤΥΣΣΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ 13ΟΥ ΑΠΕΙΡΟΥ ΤΟΥ ΝΟΥ,
ΟΠΩΣ:
ΚΑΙ ΚΙΝΗΣΗ ΤΗΣ ΑΕΝΑΗΣ ΤΡΟΧΙΑΣ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ:
6 ΕΞΙ ΤΡΙΑΔΙΚΕΣ ΣΥΝΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ Η ΑΕΝΑΗ ΚΙΝΗΣΗ ΤΗΣ ΤΡΟΧΙΑΣ
ΤΟΥ 13ΟΥ ΑΠΕΙΡΟΥ ΤΟΥ ΝΟΥ, ΟΠΟΥ ΔΙΑΠΙΣΤΩΝΟΥΜΕ ΟΤΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΕΣΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΝΟΥ Η ΚΙΝΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΔΕΞΙΟΣΤΡΟΦΗ, ΕΝΩ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΕΣΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΝΟΥ
Η ΚΙΝΗΣΗ ΑΝΤΙΣΤΡΕΦΕΤΑΙ ΣΕ ΑΡΙΣΤΕΡΟΣΤΡΟΦΗ,
ΟΠΩΣ:
ΑΡΑ, ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΗΝ ΟΛΟΤΗΤΑ ΜΟΝΑΔΑ Ι ΠΟΥ ΑΝΑΠΤΥΣΣΕΤΑΙ
ΤΟ 13ο ΑΠΕΙΡΟ ΤΟΥ ΝΟΥ, ΠΑΝΩ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΜΕΣΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΝΟΥ
ΤΗΣ ΟΛΙΚΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ, ΟΤΙ ΟΙ 2 ΔΥΟ ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ,
ΑΡΙΣΤΕΡΟΣΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΔΕΞΙΟΣΤΡΟΦΗ,
ΕΙΝΑΙ Η ΟΛΙΚΗ ΤΡΟΧΙΑ ΤΗΣ ΟΛΟΤΗΤΑΣ ΜΟΝΑΔΑΣ Ι ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ
ΤΟΥ 13ΟΥ ΑΠΕΙΡΟΥ ΤΟΥ ΝΟΥ,
ΟΠΟΥ Η ΤΕΛΕΙΑ ΕΞΙΣΩΣΗ ΤΩΝ ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΩΝ ΣΥΣΤΗΝΟΥΝ ΚΑΙ ΣΥΝΘΕΤΟΥΝ
ΤΗΝ ΟΛΙΚΗ ΟΛΟΤΗΤΑ ΜΟΝΑΔΑ Ι ΤΟΥ 13ΟΥ ΑΠΕΙΡΟΥ ΤΟΥ ΝΟΥ.
ΑΡΑ, ΜΑΣ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ Η ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΟΛΟΤΗΤΑ ΜΟΝΑΔΑ Ι
ΤΗΣ ΣΥΝΘΕΣΗΣ ΔΕΞΙΟΣΤΡΟΦΟΥ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟΣΤΡΟΦΟΥ, ΑΡΝΗΤΙΚΟΥ ΑΡΙΣΤΕΡΟΥ
ΚΑΙ ΘΕΤΙΚΟΥ ΔΕΞΙΟΥ, ΑΝΩ ΤΗΣ ΜΕΣΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΝΟΥ ΔΕΞΙΟΣΤΡΟΦΑ
ΚΑΙ ΚΑΤΩ ΤΗΣ ΜΕΣΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΝΟΥ ΑΡΙΣΤΕΡΟΣΤΡΟΦΑ,
ΟΠΟΥ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΤΕΛΕΙΑ ΑΚΡΙΒΗΣ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΤΗΣ ΜΟΝΑΔΟΣ Ι
ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ.
ΠΟΥ ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ Ή ΧΩΡΙΣΜΟΣ Ή ΣΠΑΣΙΜΟ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΙΣΟΖΥΓΙΑΣ, ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΤΤ0Σ ΚΑΙ ΘΑ ΣΥΜΒΕΙ ΕΛΛΕΙΨΗ,
ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΣΥΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΣΥΝΘΕΣΗ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΟΛΟΤΗΤΑΣ ΜΟΝΑΔΑΣ Ι.
ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΗΔΗ ΑΠΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΙ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΑΦΑΝΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ.
ΑΡΑ, ΜΑΣ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΩΝ ΑΡΧΩΝ
ΚΑΘΕ ΑΡΧΙΚΗΣ ΑΡΧΗΣ ΤΗΣ ΑΡΧΙΚΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΜΑΣ
ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΧΩΡΙΖΟΥΜΕ, ΝΑ ΣΠΑΜΕ, ΝΑ ΔΙΑΙΡΟΥΜΕ ΑΠΟΣΤΑΤΙΚΑ
ΤΙΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ ΟΛΟΤΗΤΕΣ, ΤΙΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΟΛΙΚΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΑ ΣΥΝΟΛΑ
ΤΩΝ ΣΥΝΘΕΣΕΩΝ ΤΗΣ ΣΥΣΤΑΣΗΣ ΚΑΙ ΔΟΜΗΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΝΙΑΣ ΘΕΙΑΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΜΑΣ, ΟΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΙΔΙΑ Η ΘΕΙΑ ΥΠΑΡΞΗ ΜΑΣ.
ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΑΠΟΣΤΑΤΙΚΗ ΕΛΛΕΙΨΗ ΚΑΙ ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΠΕΡΙΤΤΟΥ,
ΜΟΛΥΝΕΙ, ΑΡΡΩΣΤΑΙΝΕΙ, ΑΠΟΣΥΝΘΕΤΕΙ ΤΗΝ ΔΟΜΗ ΤΗΣ ΟΛΟΤΗΤΑΣ
ΤΗΣ ΕΛΛΑΝΙΑΣ ΘΕΙΑΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΜΑΣ.
ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΙΕΡΟ ΕΛΛΑΝΙΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟΥ ΑΡΤΕΜΗ ΣΩΡΡΑ
Η ΤΡΙΑΔΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ ΟΛΙΚΗΣ ΟΛΟΤΗΤΑΣ 3 ΤΡΙΩΝ ΠΑΝΙΕΡΩΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΩΝ ΓΕΩΔΕΤΗΜΕΝΩΝ ΧΩΡΩΝ ΜΑΝΤΕΙΟ ΔΕΛΦΩΝ-ΠΥΡΑΜΙΔΑ ΡΑ-ΜΑΩΝΑ
ΠΗΓΗ
«ΜΕΛΕΤΗΣΕ ΤΑ ΙΕΡΑ ΕΛΛΑΝΙΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΚΑΙ ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΑΙΩΤΕΡΗ
ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΣΕΛΘΕΙΣ ΣΤΙΣ ΑΠΟΛΥΤΕΣ ΕΝΘΥΜΗΣΕΙΣ ΣΟΥ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΙΣ
ΤΟ ΑΠΕΙΡΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΤΗΣ ΕΛΛΑΝΙΑΣ ΘΕΙΑΣ ΥΠΑΡΞΗΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΟΛΗ ΤΗΝ ΟΛΙΚΗ ΟΛΟΤΗΤΑ ΤΗΣ
ΘΕΙΑΣ ΑΛΗΘΙΝΗΣ ΠΑΝΙΕΡΗΣ 9 ΕΝΝΕΑΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΣΟΥ».
ΑΙΘΕΡΙΚΗ ΓΡΑΦΗ : https://www.aitherikigrafi.gr
ΕΛΛΑΝΙΑ ΚΟΣΜΟΘΕΑΣΗ : https://www.aitherikigrafi.gr/epikliseis
ΙΕΡΗ ΕΛΛΑΝΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ : https://kosmotheasi.com